2010. november 14., vasárnap

Kuki-dolgok

Szerettem volna informálódni, hogyan is lenne jó ezt  a fütyi-dolgot dűlőre vinni?
Igazából bármely cikket olvasom a témában, kiráz a hideg.
Ez borzasztó!
Árpi fütyijét is hirtelen visszahúzta régebben a doktornő, mire
levegőt vettem volna, hogy ellenkezzem vagy megkérdezzem, mit is csinál, már kész is volt.
Napokig vérzett, fájt neki, hónapokig kentem a felírt szteroidos
krémmel lelkifurdalással fűszerezve (mert éreztem, hogy valahogy ez
nem jó így), hiába.
Csak jól ránk ijesztettek és nem értettem az egészet, alig magyaráztak
el valamit.
Naponta kellett (volna) húzogatni, de én szépen elhagytam a
dolgot, 1-1.5 évesnek még minek?!
Ez olyan, mint ha 1 évesen mosnám a fogát...
A dokinő pár hete megint nógatott, hogy menjünk a sebészetre,
eltereltem a választ, mert akkor még magam sem tudtam, mi legyen.
Más okokból is gyerekorvost fogok váltani hamarosan, de így meg
végképp.
Találtam végre két jó cikket, amik megnyugtattak és amikrőléreztem, EZ AZ! Ezt kerestem!
Egyik magyarul van, másik angolul, de a "Gugli" fordítója perfektté tesz (-:
A kisgyermekkori fityma letapadásról
Itt az angol nyelvű cikk



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése