2010. november 20., szombat

Apa szemléletváltása és győzelem a bürokrácia felett (-:

Biztatásul, hogy VAN REMÉNY, megosztom veletek az elmúlt 3 napban
történteket.
A férjem az elején más véleménnyel volt a gyereknevelésről, sokat
vívtunk is ezen régebben, de már sms-eket írogat a Juventus rádióba,
ha szopis a téma vagy gyereknevelős, ha ilyen , annyira felháborítja,
amiket hall és délután büszkén meséli, hogy felolvassák az üzijét és
kommentálják is.
Mondtam neki, a Ligát már igazán beleírhatná az sms-ébe, jól
"lebratyiztak"...(-:
De azért nagyon büszke vagyok rá, hogy ekkorát változtatott a
szemléletén.
A másik:győztünk egy ÜGYVÉD felett!!!
Szerződéskötéseket kellett mennem aláírni 13:00-ra, Árpi a szokásos 10-11
óra helyett egyáltalán nem akart aznap elaludni.
Telón mondtam is az ügyvédnek, hogy mehet-e más helyettem vagy
mehetünk-e pár órával később?
Másik napra több okból sem lehetett tenni.
Mondta, h mindenképp én menjek+ a másik aláíró fél, a kicsit meg
hagyjam otthon addig vagy bízzam valakire, mert senki más nem jöhet be
a szobába.
Ekkor már mosolyogtam magamban, dörzsöltem a tenyerem,hogy itt most
leckéztetés lesz : a káposzta megeszi szépen az önelégült kecskét...(-:
Persze Árpit a hátamra kötöttem és mire odaértünk, szinte már aludt
is(-:
Belépek magabiztos mosollyal, az ügyvédet kellően megrökönyödtettem
hátamon a Kicsinyemmel, majd közöltem, hogy Árpika marad és kész,
kezdjük el.
Eleinte döcögősen mondta a dolgokat, aztán feloldódott.
Én egy hatalmas tükörben végig láttam Árpit, édesen aludt és még
ringattam is, hisz csak hallgatni és aláírni kellett.
Ahányan benyitottak közben, MIND elnyomtak magukban egy meleg mosolyt
ránk tekintve.
Kár, hogy ezt a mosolyt nem engedték szabadjára...a saját maguk
érdekében...
Ide tartozik, hogy hetek óta nagyon fáj a derekam, volt, hogy csak
4kézláb tudtam menni.
Ezen az "ügyvédes" napon is féltem, hogy hogyan élem túl, ha még Árpit
is magamra kötöm, de legnagyobb meglepetésemre míg rajtam volt,
egyáltalán nem fájt a derekam, még jól is esett (-:
Jövő héten azért végre megnézetem, mi a gond, de hogy a hordozókendő
mi mindenre jó, igencsak meglepett (-:
...hát ennyi, keressétek a szépet és a jót a világban, rosszat láttunk
már eleget (-:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése